Понедельник, 22.01.2018, 08:10

Учись! Твори! Перемагай! У твоїх руках майбутнє!
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Поради психолога [0]
Методична робота [1]
Ми на Facebook

Міні-чат
Наше опитуванн
Скільки часу ви витрачаєте в день на підготовку до уроків?
Всього відповідей: 95
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входу
Блоги наших учителів
Іду душею до Тараса
Освіта Дніпропетровщини
Телефони довіри
  • Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон Довіри" 
    0 800 500 21 80
  • Національна "Гаряча лінія" з питань насильства та захисту прав дітей
    0 800 500 33 50
  • Національна "Гаряча лінія" по запобіганню торгівлі людьми
    0 800 500 22 50
Головна » 2017 » Декабрь » 7 » Тиждень класного керівника
08:24
Тиждень класного керівника

«Творчість класного керівника: 
шляхи звільнення від стереотипів»
(Педагог в Новій українській школі)


Важливу роль у розвитку особистості учнів, формуванні системи виховної роботи у навчальному закладі відіграють класні керівники. Саме вони покликані спрямувати енергію школярів на форми і види діяльності, які б сприяли їх становленню і самоствердженню у колективі, духовному збагаченню, формуванню практичних умінь, закріпленню навичок здорового способу життя.
Щоб успішно вирішити ці задачі з 20 по 24 листопада був проведений тиждень творчості класних керівників.
Незвичайність і оригінальність даної методичної розробки в тому, що методичний тиждень проводиться у формі квесту, тобто через накладання інноваційних педагогічних, виховних, психологічних методик забезпечується максимальний позитивний результат діяльності кожного, самозадоволення від результату своєї праці; через створену атмосферу психологічного благополуччя, емоційного комфорту для кожного члена колективу відбувається стимулювання їх креативної діяльності, формування почуття впевненості, підвищення самооцінки, уміння відволікатись від повсякденних проблем, отримувати моральне задоволення.
Мета тижня :
• підвищення науково – методичного рівня виховної роботи в класних колективах;
• вивчення нових аспектів діяльності та застосування новітніх технологій у виховній системі класного керівника; 
• розвиток творчої активності класного керівника;
Завдання :
• продемонструвати психолого-педагогічну ерудицію, педагогічну спостережливість, аналітичну майстерність;
• визначити рівень розвитку творчої індивідуальності класних керівників;
• створити сприятливі умови для самореалізації, самовдосконалення особистості учнів, розвитку позитивних рис характеру.
4 грудня, після опрацювання результатів роботи педагогів протягом тижня, було проведено засідання круглого столу на якому практичний психолог школи Мазур Марина Геннадіївна дала докладний аналіз анкетування «Класний керівник очима дітей», ЗДВР Галайда Тетяна Вікторівна презентувала спільний проект «Класний керівник нової української школи» в якому над створенням моделі сучасного класного керівника працював увесь педагогічний колектив. На завершення засідання ми всі із задоволенням долучилися до гейміфікаційної вправи, яку Марина Геннадіївна запропонувала як інструмент досягнення корпоративної культури і професійної майстерності. Для виконання завдання вчителям знадобилися їхній професіоналізм, досвід, відкритість інноваціям і... почуття гумору. Гра допомогла учасникам усвідомити особисті і професійні якості, необхідні у роботі класного керівника та визначити пріоритети.

Переглядів: 25 | Додав: SvetlanaLugova | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар

Архів записів
Друзі сайту
Корисні посилання






Вверх