Вторник, 21.11.2017, 09:58

Учись! Твори! Перемагай! У твоїх руках майбутнє!
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Поради психолога [0]
Методична робота [1]
Ми на Facebook

Міні-чат
Наше опитуванн
Скільки часу ви витрачаєте в день на підготовку до уроків?
Всього відповідей: 90
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входу
Блоги наших учителів
Іду душею до Тараса
Освіта Дніпропетровщини
Телефони довіри
  • Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон Довіри" 
    0 800 500 21 80
  • Національна "Гаряча лінія" з питань насильства та захисту прав дітей
    0 800 500 33 50
  • Національна "Гаряча лінія" по запобіганню торгівлі людьми
    0 800 500 22 50
Головна » 2017 » Февраль » 15 » Тиждень математики, інформатики, фізики -МІФ.
23:05
Тиждень математики, інформатики, фізики -МІФ.

Ні для кого не секрет, що запорукою успішного навчання є глибока зацікавленість учнів у вивченні того чи іншого предмета. Тому кожен вчитель і намагається всіма доступними способами зацікавити учнів предметом, який він викладає. Хоча на більшості уроків вчителі школи використовують багато різноманітних активних форм, методів і прийомів, реалізувати їх не завжди вдається через брак часу й інші причини. Одним з найбільш дієвих засобів в досягненні цієї мети є добре продумана і організована позакласна робота, адже вона сприяє виявленню і розвитку здібностей учнів, вимагає від учителів великого творчого потенціалу. З метою підвищення інтересу до вивчення математики. інформатики. фізики, популяризації точних наук  з 13 лютого розпочався тиждень математики, інформатики, фізики - МІФ. У перші дні учнів ознайомили з важливістю вивчення предметів, а також переглядаючи фільми, вони пізнали багато цікавого з біографій вчених, з їх внеском у розвиток науки і застосування знань на практиці.

Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 58 | Додав: solone02 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар

Архів записів
Друзі сайту
Корисні посилання






Вверх